Forum Akademia Magii Hermiony Granger Strona G│ˇwna Akademia Magii Hermiony Granger
Forum dla spo│ecznoÂci AMHG...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

pieciodniowej, tzn bylam tylko na swiezych sokach owocowo wa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademia Magii Hermiony Granger Strona G│ˇwna -> Akademia Wczoraj...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 714
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 19:09, 09 Kwi 2014    Temat postu: pieciodniowej, tzn bylam tylko na swiezych sokach owocowo wa

po trzech zabiegach zrywania paznokcia my┼Ťla┼éam, ┼╝e ju┼╝ nic mnie nie uratuje...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja do niej :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale nie mart sie ona zacze┼éa we wrzesniu, gdzies w kwietniu bedzie pi─Ökna blondyneczka.. [link widoczny dla zalogowanych] i teraz si─Ö obudzi┼éy, pewnie nied┼éugo sobie pujd─ů
Czyli na półtora roku mam zapomnieć, że się będzie cokolwiek działo? Na dole ma trzy zęby. wiec nie wiem nad czym ta dziewczyna rozpacza..;/ No chyba ze dla kogos jest to szczescie. z gory dziekuje i pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
No to by bylo pewnie na tyle Mischa, jak ja mam zaprzyja┼╝nic si─Ö z cileskiem hipopotama? Pewnie ┼╝ebym takiego drania nie zabi┼éa. Zrobila badania I TSH mam 3.30 Pozdrawiam ona Moje zdanie odno┼Ťnie wy┼╝ej wspomnianej Steczkowskiej. Rozbola┼éa mnie niesamowicie glowa, zdretwiala mi lewa reka , nie widzialam prawie na oczy , potem zdretwaiala mi lewa strona twarzy w tym j─Özyk ,a co gorsza stracilam ┼Ťwiadomo┼Ť─ç , nie wiedzia┼éam ,np.
sylwiachot@gazeta.okwww.sylwiaori.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
juuz wiem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

naturalny kolor mam jasne blond.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasami my┼Ťl─Ö, ┼╝e powinnam go naprawd─Ö zdradzi─ç i wtedy by┼éoby lepiej dla mnie.Musz─Ö ucieka─ç, ale on mi nie da ┼╝y─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ups
Mi┼éo┼Ť─ç jest wtedy, gdy sie kogo┼Ť za bardzo lubi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale dlaczego nie ubrac rozwoych dodatkow do bilej sukienki?? [link widoczny dla zalogowanych] rzeczywiscie bardzo przyjemne miejsce ,profesjonalny sprzęt i personel miałam sto pytań ale cierpliwa pani z rejestracji dokładnie mi na wszystko odpowiedziała opisała procedurę zabiegu itp i, to samo w gabinecie - pełen profesjonalizm BRAWO !
czesc dziewczynki polski odpowiednik tego leku i nie wiem czy mo┼╝na ┼éaczy─ç te dwa leki. Bardziej strachliwi przeprowadzaja lewatywe raz lub dwa razy w miesiacu. Przy zak┼éadaniu klamry nie stosuje si─Ö znieczulenia -wi─Öc chyba sam sie domy┼Ťlasz. JA kupuje welle - wersja szamponu ┼╝├│┼éta nawilzaj─ůca. [link widoczny dla zalogowanych]
Ludziska zamiast zacz─ů─ç czyta─ç, szpera─ç po necie w tym temacie - stali si─Ö strasznie apodyktyczni. Je┼Ťli nie odpowiada Ci to forum to znajd┼║ sobie inne, bo widz─Ö, ┼╝e ca┼ékiem nie orientujesz si─Ö w temacie!!!!! Ja si─Ö nie wa┼╝─Ö. A jak kto┼Ť je, kiedy ma ochot─Ö i si─Ö dobrze czuje w swoim cia┼éku - te┼╝ super!, dla ka┼╝dego co innego, ja tak nie potrafi─Ö, bo skoro moje samopoczucie zale┼╝y od sylwetki (tak to u siebie zdiagnozowa┼éem, te┼╝ pr├│bowa┼éem si─Ö przekona─ç, ┼╝e tak by─ç nie powinno, ┼╝e niewa┼╝ne jak wygl─ůdam - mam si─Ö cieszy─ç ┼╝ycie - no, nie uda┼éo si─Ö), to musi by─ç ona tip-top, czy to ┼║le? Najaskuteczniejsze sa sprawnie dzia┼éaj─ůce rece masa┼╝ysty, zadne aparaty nie zastapia tych czynnosci...to co wy robicie i wiekszosc urzadzen to powierzchowne masowanie a tu trzeba ruszyc calosc miesnie, limfe, tkanke l─ůczna, zmienic tryb zycia to jest podstawa pozbycia sie cellulitu Leszy jest stepper w pr├│┼╝ni vacu step tam efekty jakie┼Ť by┼éy ale uwaga po zaprzestaniu tego typu treningu wsio powraca co ja mam zrobic?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co innego jest miec faceta cudzoziemca Brytyjczyka, Niemca, ewangeliste, ateiste czy Murzyna z New York, a co innego faceta z muzulmanskiego kraju, gdzie kobieta jest zawsze czym gorszym od mezczyzny w swiadomosci narodow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
\wszyscy wko┼éo zachwalaj─ů go\ bo im nie robi krzywdy, wiec go chwala, ubiera maske, wiec w srodowisku wyglada tak a nie inaczej.
Mnie przypomina takiego wiernego pieska z pokulonym ogonem
[link widoczny dla zalogowanych]
Regine, Motylku, Anakondo !

Wszystko zależy od danego człowieka i jego charakteru.
[link widoczny dla zalogowanych]
gorniak ma fajny i mocny glos a kukulska ma taki ze ida ciary po plecach jak sie slyszy jej cudowny cieply glos.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam do┼Ť─ç sprawdzania umiej─Ötno┼Ťci innych...
hej mam 36 lat, m─ů┼╝ wyprowadzi┼é tydzie┼ä temu z powod├│w dla mnie nie zrozumia┼éych, ale oczywi┼Ťcie ja wiem ┼╝e na pewno chodzi o inn─ů kobiet─Ö, nie by┼éo k┼é├│tni, p┼éaczu, ale jest mi tak ci─Ö┼╝ko, ┼╝e nie wiem co ze sob─ů zrobi─ç, mamy 10 letniego syna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Trzymaj si─Ö dzielnie - ja do┼é─ůczam we wtorek - ju┼╝ si─Ö nie mog─Ö doczeka─ç G┼éodowanie to frajda! [link widoczny dla zalogowanych] jedna od kolon az po stope cala a druga na drugiej noce tylko na lydce.
Tluszcz w organizmie ulega spalaniu niezaleznie od okolicy ktora jest poruszana. Znajomi pracuja, wiec w dzien zwykle jestem sama, ale jakos mija. Mieszkalas jeszcze gdzies indziej? 7948450e0c6cef52a87b687a1438c0b7 [url]http://del.icio.us/ChadwickHazel/yasmin [/url] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/LandsKian/tegretol [/url] [url]http://del.icio.us/ColemanBresler/zoloft [/url] [url]http://del.icio.us/KelbyKelliher/relafen [/url] [url]http://del.icio.us/KieferGranda/trileptal [/url] [url]http://del.icio.us/ChadwickHazel/toprol [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/ultracet [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] [url]http://del.icio.us/JohnathanWengerd/zyban [/url] d6d455521734c1493cac3c4ed034936b ładnie sie trzymałam do 21. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiadomo... No w┼éasnie dzisiaj zacz─Ö┼éam ┼╝a┼éowa─ç ┼╝e zielony ale co tam...Ciebie blahahahhaha o porade raczej nie prosze bo Tw├│j spos├│b wyra┼╝ania sie razi mnie naprawde.S┼éucham tylko konkretnych podpowiedzi i na temat pozatym o imionach mozna by dyskutowa─ç bez ko┼äca... Uniewa┼╝nienie ┼Ťlubu cywilnego jest raczej rzadkie i naprawd─Ö w wyj─ůtkowych sytuacjach. wida─ç naczynka ´╗┐dziewczynki moze mi podpowiecie co mog─Ö na siebie za┼éo┼╝y─ç..w sobot─Ö wyprawiam 18stk─Ö w lokalu i zupelnie nie mam pomyslu. Nie rozmawiam z nikim- b─Öd─Ö si─Ö wygadywa─ç w internecie- teraz Wy kochane jeste┼Ťcie moimi s┼éuchaczkami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ju┼╝ to mam
[link widoczny dla zalogowanych]
maja du┼╝o promocji na gruponie wi─Öc korzystam p├│ki tak jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz czeka mnie jod w Gliwicach. [link widoczny dla zalogowanych] Mój doktorek powiedział, że pisze mi 125 bo torbielka nie jest duża...
juz dawno o tym slyszalam!!!!! od┼Ťwie┼╝am Niestety ale na d┼éu┼╝sz─ů met─Ö nie osiagniesz tego o czym my┼Ťlisz gdy┼╝ nie t─Ödy droga. Paj─ůk by┼é naprawd─Ö wielki hehehe potem ja kobieta musia┼éam pozby─ç si─Ö tego potwora hehe. ┼Ťniadanko Na razie Paaaaaa [link widoczny dla zalogowanych]
Ona ma dziecko z pierwszego zwi─ůzku.Dziewczynk─Ö 12-letnia.On t─ů dziewczynke traktuje okropnie.Dla niego licz─ů si─Ö tylko jego synowie. OLEJEKE BRZOWZOWY ? Aha ─çwiczenka 8 min.to po to te┼╝ ┼╝eby sk├│ra nie by┼éa zwiotcza┼éa(ja niestety mam troszk─Ö brzuszek nie taki jak bym chcia┼éa ale to pozosta┼éo┼Ťci po ci─ů┼╝y gdzie przyty┼éam 30 kg przyspiesz kr─ů┼╝enie ale zawsze mnie fascynowaly.. W sprawie wody zgadzam sie ze zdzislawem, bo mam podobnie. jestes zalosna
Przetrwalam dzien czwarty!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja bede operowana w szpitalu MSWiA.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademia Magii Hermiony Granger Strona G│ˇwna -> Akademia Wczoraj... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin